Wdrożenie, szkolenie, serwis InsERT

Tel.: (+48) 795 581 583 | E-mail: biuro@aktone.pl

aktone wrocław partnert insert
aktone wrocław partnert insert

Integracja Subiekta GT oraz Subiekta Nexo - Prestashop, Allegro.pl, Amazon, eBay.pl i inne

Jak zintegrować programy InsERT ze sklepem internetowym lub serwisem aukcyjnym?

AKTONE od lat współpracuje z czołowymi producentami integracji Subiekta GT oraz Subiekta Nexo Pro z serwisami aukcyjnymi, taki mi jak Amazon, czy Allegro.pl oraz sklepami internetowym, takimi jak wooCommerce, czy Prestashop. Zapewniamy kompleksowe wdrożenie, szkolenie kadry pracowniczej oraz serwis.

Jako partner InsERT podstawową integracją, którą wdrażamy jest Sello, której szczegóły możecie poznać tutaj.

Wrocławski partner handlowy InsERT współpracuje również z innymi firmami – najlepszymi producentami integracji sklepów internetowych, jak również portali aukcyjnch.

Firmes - integracje Subiekta oraz platform B2B

Integracja Subiekta GT, Subiekta Nexo Pro oraz serwisów aukcyjncyh

Firmes to jeden z czołowych producentów integracji pomiędzy systemami hanlodowo-magazynowymi Subiekt GT i Subiekt Nexo Pro. Ich integracje obsługują PrestaShop w wersji 1.6.x oraz 1.7.x. Mało tego. Firmes stworzył również świetnie działający integrator kalendarza Google z Gestorem GT.

Integratory od Firmes pozwalają na pełną synchronizację danych pomiędzy sklepem internetowym, a programami Subiekt GT i Subiekt Nexo Pro. Prosty i intyucyjny layout programu pozwala na jego łatwą obsługę, a jego inteligentny mechanizm synchronizacji odciąża łącze i przyśpiesza pracę – wszystkie dzieje się w tle. Po odpowiedniej konfiguracji program synchronizuje dane w konretnych interwałach czasowych. Cała obsługa sklepu internetowego po odpowiedniej integracji pozwala na jego obsługę z poziomu Subiekta. Ich podstawową cechą jest to, że Subiekt GT do działania z PrestaShop nie potrzebuje Sfery! Sfera do Subiekta GT  jest potrzebna wyłącznie w przypadku tworzenia typowych platform B2B, aby kontrahenci w na swoim koncie widzieli listę rozrachunków, oraz aby program mógł generować faktury sprzedaży do PDF i  wysyłać je na bieżąco do panelu klienta wraz z informacją o terminie płatności. Rozwiązanie to jest idealne dla firm, które chcą zdubować sklep internetowy w oparciu o PrestaShop, który ma funkcjonować jako platforma B2B, czyli na przykład hurtownie, lub dystrybutorzy konkretnego towaru. Prowadzisz sklep od dawna, który nie jest zintegrowany z programami InsERT? To nie ma znaczenia! Integrator firmes pozwala na pobranie bazy produktowej ze sklepu prosto do Subiekta.

Podstawowe cechy integracji z Subiektem GT i Subiektem Nexo Pro:

  • Eskport towarów z Subiekta do sklepu;
  • Import towarów ze sklepu do Subiekta;
  • Synchronizacja towarów (cen, stanów magazynowych, cech, itd.);
  • Aktualizowanie statusów zamówień w sklepie (po zrealizowaniu zamówienia program sam zmienia status zamówienia);
  • Synchronizacja danych.

Podstawowe cechy integracji z Gestorem GT:

  • Obsługa wielu kalendarzy Google.
  • Przypisywanie kalendarza do użytkownika.
  • Dodawanie i aktualizacja terminów (wydarzeń).
  • Obsługa przypomnień.
  • Możliwość tworzenia wpisów dla wszystkich uczestników terminu.
  • Prosty interfejs i łatwa obsługa.
  • Raportowanie ewentualnych błędów komunikacji.
  • Ręczna i automatyczna synchronizacja danych.
  • Inteligentny mechanizm synchronizacji danych aktualizuje tylko rzeczywiste zmiany.
  • Nie wymaga Sfery ani dodatkowych rozszerzeń.

SubSync - integratory.pl - integracja z baselinker.com oraz sklepami internetowymi

integratory.pl - jeden z czołowych prducentów integracji z Subiektem GT i Subiektem Nexo Pro

integratory.pl – kolejny z czołowych polskich producentów integracji. Stworzyli oni integracje do PrestaShop, Shoper, WAPRO Mag, Comarch Optima, Symfonia, czy baselinker.com. Firma zlokalizowana w okolicach Poznania, która szczycić się może jednym z najlepszych rozwiązań jeśli chodzi o integracje Subiekta GT oraz Subiekta Nexo Pro z aplikacją webową baselinker.com.
Intuicyjny i prosty w obsłudze layout nie stwarza kłopotów klientom po prostym szkoleniu. Zoptymalizowany proces działania w integracji w tle pozwala, aby klient po pierwszej konfiguracji nie musiał martwić się o to, jak działa program. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że gdy pojawia się jakiś problem klient, który jednym kliknięciem wysyła raport diagnostyczny dostaje odpowiedź z rozwiązaniem problemu w ciągu godziny. Ponad to, jeżeli ktoś nie chce korzystać z baselinkera, jako aplikacji do obsługi allegro.pl może skorzystać z bezpośredniej integracji Subiekt – Allegro.

Baselinker.com - czym jest? Jakie możliwości daje baselinker?

Do czego służy baselinker?

Baselinker jest aplikacją pozwalającą na automatyzację procesów związanych ze sprzedażą internetową, obsługę sprzedaży z wielu źródeł w jednym panelu administracyjnym, integrację z kurierami, platformami sprzedażowymi, systemami ERP, systemami fakturowymi oraz o wiele więcej.

baselinker wdrożenie

Co daje baselinker?

  • ponad 100 najpopularniejszych platform marketplace – m.in. Allegro, eBay, Amazon, eMAG, Erli i wiele innych;
  • ponad 50 platform sklepów internetowych – m.in. PrestaShop, Shoper, WooCommerce, Magento i wiele innych;
  • ponad 120 kurierów – InPost, Poczta Polska, DHL, DPD i wiele innych;
  • 24 popularne programy księgowe – Fakturownia, Firmao, iFirma, inFakt;
  • 12 aplikacji do wysyłania SMSów do klientów – ClickSend, SendSMS, SerwerSMS;
  • 30 aplikacji do integracji systemów ERP – Comarch ERP (Optima, XL, Altum), Subiekt GT.
baselinker co daje

Baselinker - wdrożenie oraz szkolenie z obsługi, pomoc w automatyzacji sprzedaży

Nasza firma świadczy kompleksowe usługi wdrożenia oraz szkolenia z obsługi Baselinkera. Pomagamy również we wdrożeniu nowych integracji oraz automatyzacji procesów związanych z obsługą aukcji, nadaniem i wysyłką towarów oraz komunikacji z klientem poprzez dobranie programów z szerokiej bazy baselinkera, które usprawnią pracę Twojej firmy. Sam Baselinker posiada dostęp do kilku różnych integracji z Subiektem, dzięki czemu wszystkie zamówienia będą automatycznie spływały do Twojego programu handlowo-magazynowego, a dokumenty sprzedaży – faktura, paragon –  (przez odpowiednią integrację) będą mogły być automatycznie wysyłane do klienta (przez na przykład allegro lub bezpośrednio na adres e-mail).